Buzz Lightyear of Star Command: The Adventure Begins (2000)

Alternatieve titel: Buzz Lightyear van Star Command: Het Avontuur Begint

Animatie / Sciencefiction

geregisseerd door Tad Stones
met de stemmen van Tim Allen, Nicole Sullivan en Wayne Knight

Buzz Lightyear zweert om wraak te nemen op de gemene Emperor Zurg nadat hij zijn best vriend Warp Darkmatter om het leven heeft gebracht. Star Command geeft Buzz de opdracht om een aantal nieuwe rekruten op te leiden die hem in de strijd tegen Zurg kunnen bijstaan.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Een beetje een tegenvallende, matige tekenfilm. De film is duidelijk een product uit het grote succes van Toy Story, maar is totaal niet met deze film(s) te vergelijken.

Film is behoorlijk cliche, maar telt hier en daar wel wat komische momenten en een paar leuke grappen. En hoewel de film best goed bekijkbaar is, toch blijft het allemaal op redelijk laag niveau.

2 sterren.

avatar van tommykonijn
Ik sluit me helemaal bij Chainsaw aan.

Een Leuke Film maar inderdaad geen klassieker en al helemaal niet te vergelijken met de succesvolle Toy Story reeks van Pixar maar ik vind het toch nog wel op sommige momenten erg Vermakelijk om te zien.

avatar van EspenSGX
Ach, het is een leuke pilot van de kinder serie.

film_kaza
Grappige film. Het is leuk getekend en zit vol met grappige stukjes.
Zoals eerder gezecht heeft het niks met normaal Toy Story te maken (ze hadden net zo goed een film over Woody kunnen maken), en is het verhaal nergens bijzonder. Maar dat hinderde niet veel. Gewoon een leuk kort filmpje die lekker wegkijkt.

sweinsteiger
1 woord hoor
slecht!!!!

avatar van movie acteurs
Leuke verrasing. Dit keer gaat het alleen over Buzz, de andere speelgoed figuren (op het begin na) komen er niet in voor. Alles is dit keer hand getekend, en ook dit ziet er wel mooi uit. Visuele leuke en vermakelijk traktatie van Disney en Buzz . 3,5.

avatar van TheLionKingFan
Niet altijd even vermakelijk,maar best aardig filmpje.

avatar van mjk87
Matig, bijzonder slecht eigenlijk. Oninteressant verhaal, lelijke en goedkope animatie (vooral dat stukje CGI helemaal aan het begin) en nergens dat er ook maar iets bijzonders in zit. Typisch voor tv gemaakt, zelfs de fade-outs waarna je een reclame kan verwachten zitten erin. Enkel het stemmenwerk is de moeite waard, verder heel snel vergeten. 1,0*.