Good Burger (1997)

geregisseerd door Brian Robbins
met Kel Mitchell, Kenan Thompson en Sinbad

De snackbar jongens Ed en Dexter krijgen gezelschap, want er is een nieuwe burger-snackbar geopend. Mondo Burger blijkt een stevige concurrent voor hun werkgever te zijn, maar Ed en Dexter zetten alles op alles om Mondo Burger te laten stoppen, en hun baantjes te redden

it is a funny movie

klinkt als een smaakvolle komedie.

Was dit niet gebasseerd op een tv-serie van Nickelodeon?!

avatar van chiquita
Ja, Kenan en Kel toch?

kenan and kel is al een vet coole tv-serie
de film is ook vet cool

Wat een gruwelijk film.. alsof Kenan en Kel al niet zo erg zijn komen ze aanlopen met zo'n idiotisch film...(onbegrijpelijk! )

Dit is echt een typisch kinderfilm...

avatar van mafiabaas
HALLOWEEN schreef:

kenan and kel is al een vet coole tv-serie
de film is ook vet cool
Helemaal mee eens, die 2 zijn zo grappig :d Kenan & Kel zijn meester!!

Een paar geslaagde grappen, meer niet.. 2*

K_Republic schreef:

Dit is echt een typisch kinderfilm...

het is een grappige film niet kinder achtig

film_kaza
ik vind dit echt een hele leuke film
kenan en kel deden het geweldig
4,5 sterren

Ik heb deze film een x op tv gezien, vond de film toen erg leuk (maar dat is alweer een tijdje geleden )

3.5 , misschien veranderd mijn mening als ik em nu nog een x zie.

somebody
ik vind dit een erg leuke film ben ook fan van de serie
3.0

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke vermakelijke film.
Kenan & Kel spelen wel de hoofdrol in deze film.. maar de film staat verder los van de series..
Droge humor waar je van moet houden.. maar zeker een hoop geslaagde grappen!
3,5 sterren.

0,5 * met de simpele reden dat ik niet negatief kan stemmen. Dit zou wel eens de slechtste film kunnen zijn die ik ooit heb gezien!

avatar van kArIzMa_Movie
Een vrij ''leuke'' film. Je moet, wat mij betreft, niet overwegen om de film nog een keer te gaan bekijken. Totaal onnodig.

De film bevat een paar leuke momenten. Met onder andere, deze:
Dexter: Check it, Ed, it's the Mondo Idiot!
Ed: Oh, nice to meet you, Mondo Idiot, I'm Ed.
Kurt: Well, Ed, you better watch your butt man!
Ed: Okay.
[Probeert spinnend z'n kont in de gaten te houden]
Ed: I give up. There's no way a guy can watch his own butt.

En met de pluspunt voor de mooie Carmen Elektra krijgt de film een verdiende 2*.

Welcome to Good Burger, home of the Good Burger! Can I take your order?

avatar van FrisoBoei
Kenan en Kel zijn natuurlijk te slecht voor woorden. En niet de soort slecht/flauw die dan weer leuk word, juist omdat het zo slecht is.

Deze film is verder ook erg simpel met geen geniale personages, geen mooi verhaal.

Het enige wat ik dan wel lachen vond was die Ed. Hoewel ik eerst dacht dat hij het voor de grap deed is ie gewoon superdom. Dat maakte de de scenes zoals hierboven beschreven iets minder geniaal dan als hij het als grap bedoelt, maar het blijft mooi.

avatar van Flipman
Na de review van The Nostalgia Critic weet ik wel genoeg.

Muggsy
Abe Vigoda hoorde inderdaad in die instelling thuis, zo'n rol aanvaarden, schande!

avatar van Minotaures
Kenan & Kel Vroeger vaak met plezier bekeken.

Keenan en Kel zijn twee zwaar irritante mannetjes. En alsof dat nog niet erg genoeg is: acteren kunnen ze ook niet. Dit zeer slechte vooral op kinderen gerichte werkje is echt bar en boos. Slecht en geforceerd acteren, en een dom zeer voorspelbaar verhaaltje. Het Afro Amerikaanse lekkertje dat bij Good Burger werkt is het enige pluspuntje in deze film. Ook Sinbad toont wederom zijn gebrek aan acteertalent. 0,5

ramonbrenda
leuke film als je van dit soort humor houd 3 sterren waard vind ik