ad
  • 8.147.945 stemmen

Älskar Älskar Inte (1995)

Drama | 104 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titels: Against the Odds / Loves Me, Loves Me Not / Born to Fly

Oorsprong: Zweden

Geregisseerd door: Mikael Ruttkay Hylin

Met onder meer: Thomas Hanzon, Camilla Lundén en Marika Lagercrantz

IMDb beoordeling: 5,3 (193)

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Over Älskar Älskar Inte

Patrik is een straaljagerpiloot bij de Zweedse luchtmacht; hij durft heel veel, is veelbelovend en zit vaak op het randje van het toelaatbare. Tijdens het duiken breekt hij echter zijn wervelkolom, en vanaf dat moment is hij vanaf zijn middel tot aan zijn voeten verlamd. Zijn woede en zelfmedelijden kennen geen grenzen, en op een gegeven moment maakt hij het uit met zijn vriendin Mia. Maar dan komt er een therapeut in zijn leven, die hem helpt om zijn leven weer op te bouwen, en hem ervan probeert te overtuigen dat er meer in het leven is dan een roekeloze piloot met een arrogante houding te zijn.

image