Beer Money (2001)

Alternatieve titel: Close Encounters of the Nerd Kind

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Joshua Butler
met Mark-Paul Gosselaar, Mercedes McNab en Nick von Esmarch

Een stel vrienden gaat kamperen en ontdekt een ufo-landingsplaats. Als de alien genaamd Greenie na een landing weer wil vertrekken, schieten ze hem neer zodat ze veel geld met hem kunnen verdienen. Maar Greenie schijnt zich steeds te kunnen herstellen, waarna ze hem aan het praten proberen te krijgen. Nu probeert een vriend hun te overtuigen dat ze hem moeten laten gaan.

gremlin gizmo
bedankt neo

om te huilen gewoon

in tijden niet zo'n slechte film gezien. reden om m'n 0.5 lijst door te nemen

gremlin gizmo
Hobbes schreef:

om te huilen gewoon

in tijden niet zo'n slechte film gezien. reden om m'n 0.5 lijst door te nemen

ik vin het een hele goeie film hoor

avatar van narva77
narva77 (crew)
Stukje gezien op TV; zag er idd niet uit!

Tijdje geleden gezien, kan me niet de hele film herinneren maar wel dat het nog een best leuke film was.

kArIzMa_TuRk
Vond hem wel meevallen. Mark-Paul Gosselaar heeft leuke acteerprestaties bijgelegd. hij was al een hit bij de serie 'Saved By the Bell'. krijgt een 2½* van mij

avatar van wwelover
Erg geinige film. 2 keer gezien beide keren gewoon erg veel gelachen. En je moet niet letten op de slechte special effects. Fijne tv film.

. wat de hell is dit nu weer?

avatar van eltorro
O mij god, iemand heeft deze film in zijn top tien staan.