Peccato Veniale (1974)

Alternatieve titel: Lovers and Other Relatives

Italië

geregisseerd door Salvatore Samperi
met Laura Antonelli, Alessandro Momo en Orazio Orlando

De plaatselijke schoonheid Laura komt bij haar schoonouders logeren omdat haar vriend voor werk weg moet. De vriend vraagt aan zijn jongere broer om op zijn vriendin te passen en de jongere broer raakt langzaam maar zeker in de ban van de mooie Laura.

speranza
Erotiek is zelden mooier in beeld gebracht dan in deze film met de onweerstaanbare Laura Antonelli.

Ja, Speranza heeft makkelijk praten, maar ik moest kiezen tussen de geremasterde uncut-versie van 92 minuten zonder ondertitels of de ingekorte en veel lelijker versie van 83 minuten met automatisch uit het Roemeens vertaalde en dus onbruikbare ondertitels. Onmogelijke keuze. Jammer van die mooie Laura. Weet jij raad stinissen?

Fransman schreef:

Nee helaas niet ik heb nog gezocht voor je maar kan hem op dit moment niet vinden.

avatar van Darbie
Sandrino (Allessandro Momo) was een veelbelovend Italiaans acteur. In 1974 kreeg hij een motorongeluk en stierf op 18-jarige leeftijd.