Sunset Strip (2000)

Komedie / Drama

geregisseerd door Adam Collis
met Jared Leto, Adam Goldberg en Anna Friel

Zomer 1972. Voor jonge, aankomende talenten is er in deze tijd van seksuele vrijheid en muzikale chaos slechts een plek om te zijn: de Sunset Strip!

beetje wazige film waar maar moeilijk doorheen viel te komen. De verhaallijn is niet echt boeiend. 2,5 sterren.

Ik kan me er ook niet zo veel meer van herinneren. weet alleen dat de film een mooie cast had. een herkansing waard, volgende week te zien op rtl5

avatar van petey
ik vraag me bij zulke films altijd af waarom het publiek helemaal uit hun dak gaat terwijl de muziek echt zwaar zuigt. (ik bedoel die Doors-wannabees).

Maakt de film niet echt geloofwaardig.

w8jij17
Ik moet deze film nog een keer zien, al is het alleen maar om die scene dat Glen Walker (Jared Leto) op het dak een gitaarsolo weggeeft om contact te zoeken in de heuvels van Hollywood met iemand die hetzelfde probeert. Ik herinner me dat dat stukje me kippenvel opleverde. Matige film.

avatar van Fran
Op zich kijkt dit filmpje wel lekker weg. Er gebeurd weinig tot niets maar het sfeertje is wel lekker. Inderdaad het stukje waarin het personage van Nick Stahl via de gitaar contact zoekt met een andere gitarist is wel leuk. Verder vind ik dat de personages en hun verhalen maar matig uitgewerkt zijn. Aan het einde van de film had ik nou niet echt het gevoel dat ik veel wijzer ben geworden.