Oflu Hoca'nin Sifresi (2014)

Turkije

geregisseerd door Adem Kiliç
met Cetin Altay, Ahmet Varli en Köksal Engür

Een dag die voor een ander heel grappig of als nachtmerrie is, is voor Oflu Hoca een dag als iedere andere. Want elke dag geeft hij in zijn programma op de lokale televisie antwoorden op de meest bizarre vragen. Zo stopte hij een vader die voor bijna alle vrouwen in de regio een gevaar was geworden en beleefde absurde dingen in een bakkerij, die een soort magneet voor gekken was geworden. Alsof dit allemaal niet genoeg is, verandert het leven van Oflu Hoca abrupt wanneer hij ongewild in een komische strijd terecht komt, en dan volgt het ene het andere op.