• 11.464 nieuwsartikelen

Genre: Drama / Romantiek

Alternatieve titel: Danielle Steel's 'Remembrance'

Geregisseerd door: Bethany Rooney

Met onder meer: Jeffrey Nordling en Angie Dickinson

IMDb beoordeling: 6,1 (343)

Gesproken taal: Engels

Plot Remembrance

Voor Vanessa Fullerton is de moord op haar moeder een nachtmerrie die ze nooit zal vergeten. Serena is van Italiaanse adel, maar wanneer ze verliefd wordt op de Amerikaanse militair Colonel Brad Fullerton, laat ze alles achter om bij hem te kunnen zijn. Als hij tijdens een militaire actie sterft, blijft Serena met een gebroken hart achter en voedt hun dochtertje alleen op. Ze start een carrière als model en in de fotograaf Vasili vindt ze haar nieuwe liefde. Al snel ontdekt ze echter Vasili 's grote en voor Serena levensbedreigende geheim. Door het vertellen en overdenken van het levensverhaal van haar moeder, kan Vanessa haar pijnlijke verleden eindelijk loslaten.

Serena Fullerton

Vanessa Fullerton

Teddy Fullerton

avatar van zeus

zeus

Een film die vraag traag op gang komt maar mij gaandeweg steeds meer deed boeien. 3,5*.

avatar van shakiela

shakiela

Wauw, ik vond het een mooie film. Alleen werd hij een beetje snel afgekapt, aangezien het boek verder doorgaat op het leven van Vanessa en Teddy samen. 3,5 *

avatar van Phantasm

Phantasm

Een van de betere Danielle Steel's films die lekker wegkijkt

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Ik houd van de films van Danielle Steel en dat is ook een geweldige film. Vanessa was een lief meisje. Aangenaam om te kijken.