Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaas Imperium (1989)

Nederland

geregisseerd door Pieter Kramer
met Arjan Ederveen, Tosca Niterink en Marco Bakker

Theo en Thea, kinderen van Oranje Nassi, zijn bezig met de opnamen van 'Theo en Thea en de zeven dwergen'. Maar wie laat het afweten? Gerard Joling, die de charmante prins zou spelen. Zodoende moet er worden gezocht naar een nieuwe 'goed kunnende zingende en acterende en in de broek zittende' prins. Het wordt Marco Bakker. Maar eenmaal in de Alpen voor locatie-opnamen krijgen ze het aan de stok met een heks die op wereldmacht uit is.

Grootste verspilling van film.

avatar van cucciolo
bart007bond schreef:
Grootste verspilling van film.
Waarom vind je dat?
Ben in ieder geval blij dat je me weer aan deze film herinnert. Kan niet wachten om em weer te zien! Mooi uniek cultfilmpje waar Nederland trots op mag zijn.

Ik vind het zo,n domme film.
Slecht gemaakt en ze zien er niet uit met hun tandjes.
Staat net onder filmpje van paul de leeuw.

avatar van cucciolo
bart007bond schreef:
Ik vind het zo,n domme film.
Slecht gemaakt en ze zien er niet uit met hun tandjes.
Staat net onder filmpje van paul de leeuw.

Haha ok, dat kan. Oh ja filmpje, is ook alweer een eeuw geleden! Weet niet of ik die ooit gezien heb eigenlijk. Maar ik vind Paul de Leeuw sws niet echt grappig dus ik denk dat ik je daarin wel gelijk moet geven.