Lionheart (1987)

Alternatieve titel: Lionheart: The Children's Crusade

Avontuur / Drama

geregisseerd door Franklin J. Schaffner
met Eric Stoltz, Gabriel Byrne en Nicola Cowper

Een jonge ridder wil mee gaan met de kruistochten van koning Richard. Onderweg komt hij de zwarte prins tegen die kinderen vangt en hen verkoopt als slaven aan Moslims. De ridder neemt de taak op zich om de kinderen te begeleiden naar een veilige plek, wat een gevaarlijke avontuur oplevert.

neo (crew)
Weet nog wel dat ik de score van Jerry Goldmsith vroeger best vaak heb gedraaid, maar de film kan ik mij totaal niet herinneren.hou het maar op 2.5 sterren

slappe film geregisseerd door schaffner.

die heeft toch echt betere films gemaakt onderandere
planet of the apes / patton / the boys from brazil.

de muziek van jerry goldsmith is wel goed

de film is te kinderachtig en slecht uitgewerkt jammer

avatar van baspls
lijkt me een hele goede film. snap niet dat iedereen zo onpositief is. als Franklin J. Schaffner en Jerry Goldsmith eraan gewerkt hebben moet het toch een goede film zijn?

baspls schreef:

heb je deze nu dan gezien.
ben benieuwd wat je er van vind

avatar van baspls
jerry r schreef:
heb je deze nu dan gezien.
ben benieuwd wat je er van vind

Nee nog steeds niet. Kan hem werkelijk nergens vinden.

baspls schreef:

Nee nog steeds niet. Kan hem werkelijk nergens vinden.

ik heb hem op regio 1 dvd gehad maar weet niet of ik die nog heb