The Good Humor Man (1950)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Jack Carson, Lola Albright en Jean Wallace

Biff Jones is een chauffeur en verkoper voor de Good Humor-ijscomaatschappij. Hij hoopt ooit te kunnen trouwen met Maggie, een secretaresse voor verzekeringsonderzoeker Stuart Nagel, maar zij wil niet trouwen omdat ze de enige is die haar broertje Johnny kan ondersteunen. Als Biff Bonnie ontmoet, een jonge vrouw die hij probeert te redden uit de handen van gangsters, raakt hij betrokken bij een moord. De politie gelooft Biff's verhaal echter niet, dus is het aan Biff en Johnny om zijn onschuld te bewijzen en de misdaad op te lossen.