Drive In (2000)

Horror

geregisseerd door Chuck DeBus
met Brenton Earley, Deshja Driggs en Eric Jungmann

Billy Morrow is zijn hele leven al opgesloten is zijn kamer. Zijn enige contact met de buitenwereld is een klein raampje dat uitkijkt op een drive-in bioscoop. Avond na avond, jaar na jaar wordt Billy zo geconfronteerd met griezelfilms vol moord en doodslag. Totdat hij op een avond ontsnapt..

avatar van xangadix
Je wordt doogegooid met fragmenten uit andere films (die waarschijnlijk wél leuk zijn) in dit misbaksel. Ach, omdat het allemaal zo knullig wordt gespeeld heeft het wel iets grappigs, dus vooruit: 1,5* i.p.v. 0,5*

Zow hey, nog nooit z'on slechte film gezien volgens mij.. Slecht acteerwerk en slecht camerawerk.. Geen wonder dat ik er zooo goedkoop aan kon komen.

avatar van Chainsaw
Erg jammer dat het bekende "zo slecht dat ie gewoon leuk wordt" maar bij een paar kleine scènes van toepassing is bij deze film. Want verder is Drive In uiteraard flinke prul met uitermate slecht acteerwerk en effecten.

Het uitgangspunt is op zich best geinig en valt best wat mee te doen, maar de uitwerking is bijzonder matig. De moorden zijn verre van origineel en amusant weet de film haast ook nergens te worden. Het leukste van de film zijn inderdaad de heerlijk idiote clips uit Troma films als Beware: The Children at Play en Terror Firmer.

1 ster.

avatar van 606
vrij simpel verhaal en minder acteer werk soms leuk

2 sterren