Adult Beginners (2014)

Komedie / Drama

geregisseerd door Ross Katz
met Nick Kroll, Rose Byrne en Bobby Cannavale

Een jonge ondernemer (Jake) verspeelt alles op de avond van het grootste feest van zijn bedrijf. Zijn leven is een puinhoop wanneer hij Manhattan verlaat om bij zijn zwangere zus, zwager en driejarige neefje te gaan wonen. Zijn leven in de voorstad is niet alleen heel anders nu hij in feite de 'nanny' is, hij moet ook serieus nadenken over zijn toekomst.

avatar van Phantasm
Viel weinig lol aan te beleven, leuk voor de liefhebber.

avatar van Sarasani
Als je echt niks meer te kijken hebt, kan je dit op een zondag middag opzetten.

avatar van K. V.
Deze zonder verwachtingen eens bekeken en het was niet mis, maar ook niet veel meer dan dat. De speelduur was goed, niet te lang en niet te kort. De cast deed het ook niet slecht en verder zag de film er niet slecht uit.
Geen must-see, maar ook niet slecht, goed als je eens niet weet wat te kijken.

avatar van IH88
“Do you always bring your pregnant sister on dates?”
“Just when I want to guarantee I won't get laid.”

Aardige film over een man die alles verliest, en besluit om voor een paar maanden bij zijn zwangere zus en haar man en kind in te trekken. Broer en zus hebben elkaar al een tijdje niet gezien, en het is geen verrassing dat er nog wat oud zeer zit tussen beide. En uiteraard zullen ook zijn zus en haar man ruzie krijgen. Adult Beginners doet niet veel nieuws, maar de acteurs en sommige sterke momenten verbloemen dat wel een beetje. Vooral Rose Byrne is weer fantastisch, en Kroll, Cannavale en de jonge acteurs die Teddy spelen doen het ook goed. Niets nieuws onder de zon, maar vermakelijk is het wel.