• 10.937 nieuwsartikelen

Met onder meer: Orlando Bloom, Scott Haze en Chapel Oaks

Gesproken taal: Engels

Plot Red Right Hand

"God. Family. Survival."

Cash probeert een eerlijk en rustig leven te leiden in het gebergte van Noord-Amerika met zijn zwager Finney en nichtje Savannah. Het stadje waar ze wonen wordt gerund door de sadistische Big Cat. Zij dwingt Cash om wederom voor haar te komen werken, omdat Finney haar geld schuldig is. Cash zal alles in zijn macht gebruiken om het stadje en de enige familie die hij nog heeft te beschermen. Weldra wordt Cash meegetrokken in een nachtmerrie die de grens tussen goed en kwaad doet vervagen.

logo tmdbimage

avatar van Master Blaster

Master Blaster

Het is een onderhoudende film

Maar het is uiteindelijk een 13 in dozijn film die wat te lang duurt

+ punt voor de pastoor

avatar van DreamTech

DreamTech

aardige tegenvaller maar als je denk wat zal ik nu eens kijken en je hebt niets beters is het wel te doen

Achteraf gezien is het gewoon slecht !!

Die ene met dat mutsie is Kjeld Nuis de schaatser

avatar van macrobody

macrobody

Ik vrees voor Orlando Bloom dat zijn optreden in LOTR het hoogtepunt was. Verder niet veel goeds gezien daarvoor en daarna, deze film was het ook niet. Zeer standaard werkje.