• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.498 films
  • 12.521 series
  • 34.652 seizoenen
  • 654.254 acteurs
  • 200.218 gebruikers
  • 9.450.094 stemmen
Avatar
 
banner banner

Red Right Hand (2024)

Actie / Misdaad | 111 minuten
2,70 76 stemmen

Genre: Actie / Misdaad

Speelduur: 111 minuten

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Eshom Nelms en Ian Nelms

Met onder meer: Orlando Bloom, Scott Haze en Chapel Oaks

IMDb beoordeling: 5,5 (6.985)

Gesproken taal: Engels

  • On Demand:

  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Pathé thuis Niet beschikbaar op Pathé Thuis
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Prime Video Niet beschikbaar op Prime Video
  • Disney+ Niet beschikbaar op Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • meJane Niet beschikbaar op meJane

Plot Red Right Hand

"God. Family. Survival."

Cash probeert een eerlijk en rustig leven te leiden in het gebergte van Noord-Amerika met zijn zwager Finney en nichtje Savannah. Het stadje waar ze wonen wordt gerund door de sadistische Big Cat. Zij dwingt Cash om wederom voor haar te komen werken, omdat Finney haar geld schuldig is. Cash zal alles in zijn macht gebruiken om het stadje en de enige familie die hij nog heeft te beschermen. Weldra wordt Cash meegetrokken in een nachtmerrie die de grens tussen goed en kwaad doet vervagen.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Master Blaster

Master Blaster

  • 759 berichten
  • 1651 stemmen

Het is een onderhoudende film

Maar het is uiteindelijk een 13 in dozijn film die wat te lang duurt

+ punt voor de pastoor

2,5*


avatar van DreamTech

DreamTech

  • 538 berichten
  • 931 stemmen

aardige tegenvaller maar als je denk wat zal ik nu eens kijken en je hebt niets beters is het wel te doen

Achteraf gezien is het gewoon slecht !!

Die ene met dat mutsie is Kjeld Nuis de schaatser


avatar van macrobody

macrobody

  • 2232 berichten
  • 1850 stemmen

Ik vrees voor Orlando Bloom dat zijn optreden in LOTR het hoogtepunt was. Verder niet veel goeds gezien daarvoor en daarna, deze film was het ook niet. Zeer standaard werkje.


avatar van scorsese

scorsese

  • 13458 berichten
  • 11279 stemmen

Matige film waarin een man zijn zwager en nichtje probeert te helpen op de boerderij. Verre van origineel en allemaal al eens eerder en beter gezien. Vervelend wordt het nergens, maar echt goed is dit niet te noemen. De dik aangezette rol van Andie MacDowell als de bad guy (in dit geval woman) is wel vermakelijk op een foute manier.


avatar van frans123

frans123

  • 4459 berichten
  • 1184 stemmen

Dit is niet mijn genre naar in het genre is het gewoon goed. Dit genre blinkt vaak uit in matige / slechte verhalen, zo ook deze. Prima overtuigende rol van MacDowell. Het einde duurt te lang.


avatar van rondh

rondh

  • 607 berichten
  • 2340 stemmen

Erg slap verhaal. Acteerwerk erg slecht. Als Andie Macdowell en Orlando Bloom in een film hebt, dan verwacht je wel iets. Maar nog een keer, erg slecht geacteerd, ook door die 2. Ik had een gevoel alsof ik naar een slechte actie film zat te kijken uit eind jaren 80 begin jaren 90. 2.5*


avatar van Neder0001

Neder0001

  • 752 berichten
  • 1879 stemmen

Standaard verhaal en acteerwerk op de automatische piloot. Een raar accent bij Orlando Bloom en Andie MacDowell die totaal niet overtuigt als machtige crime boss. Al met al zorgt het voor een film waar je maar moeilijk de aandacht bij kan houden en het geheel boeit ook gewoon nergens.


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Ik vind het al bijzonder dat je op een filmposter met grote letters "Orlando Bloom" plaatst.

Je kunt er netzogoed "Manus van Alles" neerzetten. Maakt net zoveel indruk.


avatar van belita

belita

  • 56 berichten
  • 8 stemmen

Gelukkig heb ik véél, véél en zéér véél minder verstand van films dan degenen die tot nu hun azijn verhaaltje typten. Zonder ook maar een klein stukje van de plot te verklappen vond ik (wij hier thuis) dit een zéér onderhoudende en vooral aangenaam om naar te kijken filmpje. Een film dient te entertainen en dat deed deze op een schaal van 0 tot 10 voor het cijfer 8,5.

Goede start, goed verhaal en ook nog eens verrekte goed geacteerd. Ik las hierboven een opmerking over het slechte acteren van een of meerdere acteurs.

Waar bleek dat dan uit / waar wordt er niet goed geacteerd?

Ook zou de film te lang duren..............?

Ik moest glimlachen van dit soort commentaren / opmerkingen. Gewoon zelf gaan zien en nog veel belangrijker, zélf beoordelen deze film.


avatar van fred1946

fred1946

  • 212 berichten
  • 8 stemmen

belita schreef:

Gelukkig heb ik véél, véél en zéér véél minder verstand van films dan degenen die tot nu hun azijn verhaaltje typten. Zonder ook maar een klein stukje van de plot te verklappen vond ik (wij hier thuis) dit een zéér onderhoudende en vooral aangenaam om naar te kijken filmpje. Een film dient te entertainen en dat deed deze op een schaal van 0 tot 10 voor het cijfer 8,5.

Goede start, goed verhaal en ook nog eens verrekte goed geacteerd. Ik las hierboven een opmerking over het slechte acteren van een of meerdere acteurs.

Waar bleek dat dan uit / waar wordt er niet goed geacteerd?

Ook zou de film te lang duren..............?

Ik moest glimlachen van dit soort commentaren / opmerkingen. Gewoon zelf gaan zien en nog veel belangrijker, zélf beoordelen deze film.

Alleen al voor jou commentaar en film 5 sterren, niets meer aan toe te voegen.


avatar van schumacher

schumacher

  • 4822 berichten
  • 4510 stemmen

Wat een slechte film.


avatar van lang pee

lang pee

  • 3572 berichten
  • 1523 stemmen

Vreselijke film, zelfs lachwekkend slecht zegt filmtotaal terecht....


avatar van Waku

Waku

  • 5494 berichten
  • 6516 stemmen

Onderbuikgevoel zei tegen mij dat dit misschien toch best een aardige film kon zijn en dat klopte ook. 🫠 Veel negatieve reacties maar ik heb mij best vermaakt met deze hillbilly actiefilm. Harde actie , resulterend in een no nonsense wraakfilm. Er was verder niet veel mis met deze" Red Right Hand". 110 minuten eenvoudig maar doelteffend vermaak. 3.5*


avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

  • 4464 berichten
  • 3147 stemmen

Slecht.

Ik moet toch maar eens ophouden om dit soort actiefilms zonder niveau op te zetten. Zelfs met slaaptekort kan ik niet om het amateurisme heen zien. Zeer, zeer slecht geschreven. Nog slechter gebracht dan je reeds mogelijk zou houden. Orlando Bloom en co zijn bloedserieus in hun acteerwerk. Dat slaagt natuurlijk nergens op, want het is echt amper aan te zien. Qua speelduur ook nog behoorlijk voor hetgeen het plot biedt. Een bloederige uitspatting hier en daar moet kijker wakker houden, maar een dutje tijdens deze b-film van niks is toch geen slecht idee.

1


avatar van Phantasm

Phantasm

  • 7806 berichten
  • 7711 stemmen

Komt wat traag op gang, maar het wordt steeds beter naar het einde toe.


avatar van de jos

de jos

  • 33 berichten
  • 35 stemmen

Knappe, spannende thriller met zeer goed acteerwerk van bloom en McDowell.

Toont aan hoe het er mogelijk aan toe ging/gaat in een afgelegen streek in de US waar gangsters het voor het zeggen hebben en een heel gemeente in hun macht hebben, ook de plaatselijke sheriff.

Een opmerking...nogal veel in het donker maar ik heb ervan genoten !


avatar van de jos

de jos

  • 33 berichten
  • 35 stemmen

belita schreef:

Gelukkig heb ik véél, véél en zéér véél minder verstand van films dan degenen die tot nu hun azijn verhaaltje typten. Zonder ook maar een klein stukje van de plot te verklappen vond ik (wij hier thuis) dit een zéér onderhoudende en vooral aangenaam om naar te kijken filmpje. Een film dient te entertainen en dat deed deze op een schaal van 0 tot 10 voor het cijfer 8,5.

Goede start, goed verhaal en ook nog eens verrekte goed geacteerd. Ik las hierboven een opmerking over het slechte acteren van een of meerdere acteurs.

Waar bleek dat dan uit / waar wordt er niet goed geacteerd?

Ook zou de film te lang duren..............?

Ik moest glimlachen van dit soort commentaren / opmerkingen. Gewoon zelf gaan zien en nog veel belangrijker, zélf beoordelen deze film.

Volledig mee eens, veel te veel azijn verhalen bij Moviemeter, net zoals bij deze film wat Moviemaker minder betrouwbaar maakt om films te kiezen.

Heb ook genoten van deze film !


avatar van mcdaktari

mcdaktari

  • 7558 berichten
  • 0 stemmen

de jos schreef:

(quote)

Volledig mee eens, veel te veel azijn verhalen bij Moviemeter, net zoals bij deze film wat Moviemaker minder betrouwbaar maakt om films te kiezen.

Heb ook genoten van deze film !

Jullie hebben elkaar wel gevonden als ik dat zo zie. Het heeft totaal niks met azijn te maken als je kritiek op deze film hebt. En stemmers zoals jij maken het voor mij ook minder betrouwbaar wanneer je een b-film 5 sterren gaat geven, zo kun je het ook bekijken he. Maar als ik de stemmen hier op moviemeter en op IMDb zie zijn er maar weinig die jou mening delen. Maar goed, die zullen het wel allemaal verkeerd hebben, toch?