• 11.795 nieuwsartikelen

• meJane Bekijk via meJane
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Supercell

"The chase is on."

De tienerjongen William wil net als zijn overleden vader Bill stormjager worden. Hij is echter niet enthousiast over de plannen van de zakenman Zane Rogers die Bills nalatenschap misbruikt om toeristen aan te trekken. William ontvlucht zijn thuis en bundelt de krachten met Roy, een vroeger maatje van zijn vader. Zijn ongeruste moeder gaat intussen naar hem op zoek.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van schumacher

schumacher

Slecht, slecht, slecht.

Grote b-film.

avatar van pamela200

pamela200

Valt tegen. Er zijn meerdere storm rampen films gemaakt die een verhaal hadden. Deze heeft een piepklein verhaal met een chaotische invulling. Zelfs de effecten vielen tegen. Anne Hechce en Alec Baldwin hebben de film niet kunnen redden. B acteurs. 2 points.

avatar van XanderJ

XanderJ

Trailer ziet er goed uit.

Was ook het beste aan de film.

Ik had het kunnen weten........ Saban Films

avatar van blurp194

blurp194

Naaperij van Twister, vanzelf. Mooie plaatjes, een heel klein scheutje drama, maar verder is de vergelijking wel klaar. Nergens zelfs maar in de verte in de buurt van dat grote voorbeeld, en vooral narratief vallen er gewoon te veel steken.

Laatste film van Anne Heche geloof ik - al waren er nogal wat dingen in productie. Hoe dan ook, jammer, ze had nog zoveel moois te brengen.