• 10.553 nieuwsartikelen
  • 8.964.603 stemmen

P!nk: All I Know So Far (2021)

Documentaire / Muziek | 99 minuten

Genre: Documentaire / Muziek

Geregisseerd door: Michael Gracey

Met onder meer: Pink en Carey Hart

Gesproken taal: Engels

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot P!nk: All I Know So Far

P!nk is een Amerikaanse zangeres die sinds de jaren 90 actief is in de pop en R&B. In 2019 was ze onderweg met haar wereldtournee “Beautiful Trauma”. Deze documentaire volgt haar, terwijl ze onderweg is naar haar optreden in Wembley Stadium. De film toont hoe ze de balans zoekt tussen haar gezin en haar artiestenleven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van geborenloser

geborenloser

Jeetje wat leuk! En wat kan deze dame zingen!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ik kan niet zeggen dat ik een fan ben van Pink, maar deze docu was toch heel leuk om te zien. Wat een leuk vrouwtje is het trouwens, tenminste wat we hier te zien krijgen lijkt het mij een heel aardig persoon. En ze kan nog verdomd goed zingen ook. En wat een leuke kinderen heeft ze, die ze zoveel mogelijk overal bij betrekt. Het lijkt me ook niet meevallen om een bekende pop artiest te zijn en altijd en overal in de belangstelling te staan , en dan ook nog 2 kinderen op moeten voeden. Maar dat hoeft ze niet alleen want haar man is er ook constant bij. Een mooie registratie van haar tours en gezinsleven. Ook al ben je geen fan (zoals ik) dan is het nog een mooie docu om te kijken.

Tarkus

Enkele jaren terug had ik al eens een documentaire van deze zangeres gezien, en toen was ik onder de indruk van het talent van deze meid.

En dat is nog steeds zo. Haar show zijn een spektakel om naar te kijken en het is een fantastische zangeres.

Dat familie heel belangrijk is in haar leven is duidelijk, in de eerste documentaire was dat al zo, toen was ze nog niet gehuwd en dus kinderloos ook. Maar toen toerde ze in het gezelschap van haar moeder.

Nu zijn haar beide kinderen erbij en haar man.

En dat dit een gelukkige familie is dat staat buiten kijf, ondanks de druk van het toeren.

Zeer interessante documentaire dus, die je ook als niet fan moet zien!!

Ik heb er alvast opnieuw veel plezier aan beleefd.

avatar van james_cameron

james_cameron

Intieme, onderhoudende documentaire die zich voornamelijk richt op de oprechte pogingen van P!nk om haar gezin onderdeel te laten uitmaken van haar leven tijdens een grote wereldtournee in 2019. Dat dit haar redelijk goed afgaat mag een wonder heten gezien de hectiek om haar heen. De muziek en de liveshows komen binnen de documentaire op de tweede plaats, iets dat gelukkig niet al te storend is. Iets meer context had geen kwaad gekund en het geheel duurt uiteindelijk net iets te lang, maar dit kijkje in het privéleven van een superster is overwegend de moeite waard en sporadisch best aangrijpend.

avatar van Kliko_Green

Kliko_Green

Respect voor deze vrouw!

Was nooit fan onze… maar dat ben ik stiekem nu wel een beetje geworden!

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Pink verdiend een betere film. Al is ze zelf de producer, dus ze zal wel tevreden zijn. Het is heel veel en daardoor niks.

Het gaat over de show (podium is niet goed) maar eigelijk is alles al van tevoren bepaald. De verhaallijn is dan dat je toegeleeft naar Wembley, maar ja... je ziet wat steden, hotelkamers, super vaak die kinderen. Gaap! Leuk hoor vroeger op een DVD, als extra bij het concert. Een goede docu is het niet. En dan 2 hele nummers op het einde... ook een beetje gek.