Grace (2014)

1 stem

geregisseerd door Heath Jones
met Annika Marks, Sharon Lawrence en Chase Mowen

Gracie is net als haar overleden moeder een alcoholiste. Op een dag wordt ze half aangekleed wakker op het strand van een klein dorpje in Florida, 1100 kilometer van haar huis in New York. Ze heeft geen idee hoe ze hier terecht is gekomen en deze keer helpt haar vader haar ook niet meer. Wanneer ze weer een keer dronken is en wordt aangeklaagd wegens openbaar dronkenschap en het aanvallen van een agent krijgt ze een keuze: 6 maanden de gevangenis in of 90 bijeenkomsten van de AA bezoeken in 90 dagen. Ze mag echter niet terugkeren naar New York. Ze is niet bekend met het feit dat er mensen daadwerkelijk om haar geven. Kan deze kleine gemeenschap haar helpen van de drank af te blijven?

avatar van tattoobob
Apparte poster....we wachten af.

avatar van HALVE TAMME.
De poster spreekt mij in ieder geval enorm aan, nou de film nog.