• 8.985.823 stemmen

Crisis in Six Scenes (2016)

1 seizoen

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Woody Allen

Met onder meer: Woody Allen, Miley Cyrus en Elaine May

Release datum: vrijdag 30 september 2016

Eerst uitgezonden op: Amazon Prime Video (Verenigde Staten)

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Crisis in Six Scenes

Crisis in Six Scenes neemt een kijkje in de jaren '60, en dan vooral naar de manier waarop de mensen leefden en de sociale en maatschappelijke veranderingen zo lang mogelijk negeerden. Een gezin wordt bezocht door een gast, die hun huishouden compleet overhoop gooit.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Crisis in Six Scenes

avatar van scorsese

scorsese

zaterdag 1 september 2018
Crisis in Six Scenes seizoen 1 Een korte serie van Woody Allen die je net zo goed kunt beschouwen als zijn langste film. Komt wat traag op gang, maar het wordt gaandeweg steeds beter. Grappige en soms ook scherpe dialogen, zoals gewend van Woody Allen. Laatste aflevering waarin alles samenkomt is hilarisch.
avatar van Mescaline

Mescaline

dinsdag 8 november 2016
Crisis in Six Scenes seizoen 1 Best veel negatieve reacties op IMDB maar ik vind dit nog helemaal zo verkeerde serie niet! Het is leuk om Woody Allen weer terug te zien en deze serie straalt ook 1 en al Woody Allen sfeer uit. Het deed mij vaak denken aan Manhattan Murder Mystery. Nee het verhaal is niet bijster bijzonder en Woody is niet meer zo scherp als dat hij vroeger was, maar ik vind dit een grote stap in de goede richting. Jammer dat zijn films de laatste jaren wel minder zijn geworden. Twijfel tussen een 3,5 of een 4, maar aangezien ik hier zo makkelijk doorheen keek en er van kon genieten geef ik deze eerste en waarschijnlijk laatste Woody Allen serie een 4.