Magic Arch 3D (2020)

Alternatieve titels: Sea Level 2: Magic Arch | De Magische Poort

Rusland
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Vasiliy Rovenskiy

Op een dag ontdekt Dephi de dolfijn een magische poort die de wensen van alle bezoekers vervult. Maar kwaadaardige murenen gebruiken de boog om reusachtig te worden en het vredelievende Fish Town te bedreigen. Nu moet Delphi de moed opbrengen om zijn "geheime punch" vechttechniek onder de knie te krijgen en zijn vermiste vader te vinden. En daarnaast zijn vrienden redden en de liefde van de mooie Mia winnen.

Vanaf 14 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)