Diário de Naná (2006)

Alternatieve titel: Naná's Diary

Brazilië
Documentaire

geregisseerd door Paschoal Samora en Daniel Augusto

De Braziliaanse zanger en percussionist Naná Vasconcelos staat bekend om de bijzondere manier waarop hij in alledaagse objecten muziek vindt. In deze film volgen de makers Vasconcelos tijdens zijn zoektocht naar de spirituele en etnische oorsprong van zijn muziek in Recôncavo Baiano, in de noordoostelijke deelstaat Bahía. Tijdens zijn zoektocht ontmoet Vasconcelos verschillende mensen en hun muziek.