Legion of Fire: Killer Ants! (1998)

Alternatieve titel: Marabunta

Horror

geregisseerd door Jim Charleston en George Manasse
met Eric Lutes, Julia Campbell en Mitch Pileggi

Een kolonie dodelijke mieren, meegekomen met een verongelukt vliegtuig uit Zuid-Amerika, heeft zich verschanst in de koude grond van Alaska. Door de warmte die bij een aardbeving vrijkomt komen de insecten in actie.

avatar van De Knip
Ik zie het al, was wel een behoorlijke flutfilm.....

avatar van flowerking
Wrs. de slechtste film die ik ooit gezien heb. CGI-mieren die keurig netjes over de weg lopen? Laat me niet lachen. 0,5 ster. Nominatie voor de flop top 100.

1str, ik heb wel slechter gezien.

Met momenten hilarisch dom.

inderdaad

lowhusky
ziet er nogal nep uit 1*

beneden peil gewoon

avatar van FillumGek
Goed geacteerd, uitstekend verhaal, mooie effects en een hele goede cast zijn hier absoluut niet van toepassing!

avatar van ddragon1690
nog nooit zo'n slechte film gezien met zo enorm veel fouten. echt maar dan ook echt een afrader je gaat liever op de koffie bij oma dan dit kijken.

Dit is mijn nummer 1 aller tijden.. maar dan wel van de slechtste

zo slecht is hij niet, je moet er gwn de lol van in zien en genieten

En dit meesterwerk is vanavond te zien op kanaal 2

Mja, om de 10 a 15 jaar wordt zo een slechte film uitgebracht dat mensen vermoord.

Deze film laat me veel denken aan "Empire of the Ants" met Joan Collins.

ik vanavond de film opnieuw gezien. een best leuke film, maar zkr niet top. Er zijn acteurs die zeer goed acteren maar ook onzettend slecht acteurs. Ik vind het ook dom dat die mieren netjes over de weg lopen. Het verhaal vind ik wel leuk in deze film en het is ook orgineel

avatar van xenne
standaard, voorspelbaar, ongeloofwaardig rampverhaaltje. het leuke aan de film zijn de speciale effecten, die zijn namelijk zo belachelijk slecht dat het grappig wordt en dat de film op geen enkel moment gaat vervelen (behalve op het laatste kwartier), daarvoor een welverdiende ster!

avatar van deLeeuw
Dit is toch die film waarin een helikopter tegen de klif vliegt, opeens verdwijnt en daarna een exlopsie ter groote van een rotje veroorzaakt?

avatar van pierrrke
deze vond ik leuk toen ik 6 was maar nu weet ik dat niet zo als ik puntjes zie. ik ga gewoon stemmen op mijn gedachte van toen
een leuke kinderfilm

NRT
pierrrke schreef:
een leuke kinderfilm

Ik dacht net hetzelfde. Deze kwam regelmatig op tv en ik vond deze iedere keer geweldig. Ik ga dus even mijn kinderinstinct volgen en als hij toevallig nog eens op tv komt ga ik nog eens kijken. Hetzelfde geldt voor League of Extraordinary Gentleman en Resurrection. Krijgen ook slechte kritieken op deze website, maar ik vond deze vroeger in het begin van mijn tienerjaren was geweldig. Resserrection heb ik laatst opnieuw bekeken en die viel goed mee. Ik was wat kritischer en zag inderdaad fouten, maar het bleef vermakelijk.