• 10.595 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Jan Lachauer en Max Lang

Met onder meer: Simon Pegg, Gillian Anderson en Rob Brydon

Gesproken taal: Engels

Plot Room on the Broom

De hartelijke heks laat iedereen meeliften op haar vliegende bezem. Hoog in de lucht, door weer en wind en dan......krak! De bezem brak en de heks is alleen met een draak en vuur!

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Witch (stemrol)

Narrator (stemrol)

Frog (stemrol)

avatar van John Milton

John Milton

Een van die animatiefilms die echt vooral voor kinderen aardig zou kunnen zijn, maar voor mij moeilijk uit te zitten was, al vond ik het visueel best ok en hebben ze een prima cast aan weten te trekken.

avatar van T.O.

T.O.

25 minuten moeilijk uit te zitten? Haha.

Ik vind het vooral moeilijk om een cijfer te geven aan zo’n korte productie.

Hoe ze die cast hebben weten aan te trekken vraag ik mij wel af, aangezien sommigen slechts een paar zinnen uitspreken. Maar dat zal tegenwoordig vast wel eenvoudig op afstand kunnen gebeuren.