Polaris (2017)

Alternatieve titels: The Blessed Ones | 2020: Doomsday

Drama / Thriller

geregisseerd door Patrick O'Bell
met Dave Vescio, Andy Gates en Tamzin Brown

Een hechte sekte houdt zich schuil in een afgelegen woestijn, wachtend op de aanstaande apocalyps. Hun leider Elyon belooft hen het eeuwige leven, maar dan moeten ze wel bereid zijn te sterven. Sekteleden Spencer en Ursa zien dit niet zitten en slaan op de vlucht om te ontsnappen. Ze moeten samen zien te overleven, terwijl Elyon hen op de hielen zit.