La Casa del Mar (2015)

Alternatieve titel: The House by the Sea

Argentinië
Drama / Misdaad
200 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Juan Pablo Laplace
met Darío Grandinetti, Juan Gil Navarro en Gloria Carrá

Inspecteur Pelazas, een eerlijke detective die kampt met persoonlijke mislukkingen en een verleden heeft van raadselachtige lasten, moet de mysterieuze verdwijning oplossen van de jonge, brutale en verwende Laura Ramos, de erfgename van een corrupte familie van machtige politici. Een romanschrijver in rehabilitatie en creatieve retraite, gehuisvest in een klein dorp aan zee, raakt verstrikt in deze nachtmerrie. Hij wordt de hoofdverdachte wanneer het meisje om zijn hulp vraagt en verontrustende geheimen onthult, voordat ze van de radar verdwijnt. Pelazas moet nu onderzoeken wie de echte slachtoffers zijn en wie de daders zijn.