Psycho BFF (2019)

Alternatieve titel: American Psychos

geregisseerd door Jared Cohn
met Juliana Destefano, Alexandra Doke en Kate Watson

De tiener Deandra heeft te maken gehad met de scheiding van haar ouders en is met haar moeder naar een andere stad verhuisd. Op haar nieuwe school ontmoet ze de onopvallende Olivia, die haar in bescherming neemt. Deandra is gelijk onder de indruk van Olivia en ziet haar als haar nieuwe beste vriendin. Deandra's moeder heeft echter het vermoeden dat Olivia Deandra probeert te manipuleren.

avatar van BlueJudaskiss
Van The Asylum, en een van hun leukste regisseurs! Hold Your Breath, Locked Up, Jailbait... Allemaal zeer vermakelijk B-spul.