Jackie en Oopjen (2020)

Nederland
Familie / Avontuur

geregisseerd door Annemarie van de Mond
met Sarah Bannier, Frouke Verheijde en Karina Smulders

De twaalfjarige Jackie is kind aan huis in het Rijksmuseum, omdat haar moeder er werkzaam is. Na sluitingstijd dwaalt Jackie er maar al te graag rond. Wanneer de beroemde Rembrandt-schilderijen van Marten Soolmans en Oopjen Coppit worden tentoongesteld, gebeurt er iets wonderlijks en breekt er paniek uit in het museum.

• Vanaf 14 oktober in de bioscoop

Vanaf 14 oktober in de bioscoop (Just Film Distribution)

kappeuter schreef:
Vanaf 14 oktober in de bioscoop (Just Film Distribution)

En nu al een stem!

Wouter schreef:
En nu al een stem!

Bij deze verwijderd. Bedankt voor de tip!

avatar van BlueJudaskiss
Logica is bijzaak in erg leuke kinderfilm, leuk ouderwets & ouderwets leuk. Met veel plezier gespeeld, (gelukkig) zonder al te veel maatschappelijke thema's maar wél een grappige geschiedenisles voor jong en oud. Typisch zo'n film die nergens echt verrassend is maar waar niemand zich een buil aan kan vallen. Fijn!

Abatutu had een druk jaar. Engel, deze film en Poeslief.