Flesh and Bullets (1985)

Alternatieve titel: The Wife Contract

Misdaad

geregisseerd door Carlos Tobalina
met Glenn McKay, Gail Sterling en Mic Morrow

Twee ongelukkig getrouwde mannen, die beiden een bloederig verleden hebben, ontmoeten elkaar in Las Vegas en maken een plan om elkaars vrouwen te vermoorden. Tijdens het voorbereiden van hun dodelijke complot beginnen ze echter romantisch gehecht te raken aan hun doel. Zullen ze in staat zijn om de perfecte moorden te plegen of zal liefde in de weg staan?