Karma (2015)

India
Misdaad / Mystery

geregisseerd door Arvind Ramalingam
met Arvind Ramalingam

De vrouw van een populaire misdaadromanschrijver wordt vermoord en hij wordt ondervraagd door de speciale onderzoeksfunctionaris van de Crime Branch. Het verhoor leidt tot verschillende verdachten die mogelijk de echtgenote van de romanschrijver hadden kunnen vermoorden. Maar de ondervragingsfunctionaris vermoedt dat er meer is dan dat het op het eerste gezicht lijkt, totdat hij op een belangrijk stuk bewijs stuit.