Drive (2019)

India
Actie / Thriller

geregisseerd door Tarun Mansukhani
met Jacqueline Fernandez, Sushant Singh Rajput en Vikramjeet Virk

Een groepje criminelen opereert vanuit een pakhuis in New Delhi. Aan het hoofd van de groep staat Tara, die tevens van autoracen houdt. Tara wil inbreken bij de president en zijn waardevolle eigendommen stelen. De criminelen beginnen met het treffen van de voorbereidingen: ze hacken verkeerscamera's en stelen auto's.

Indiase remake van Drive (2011)

avatar van horizons
kappeuter schreef:
Indiase remake van Drive (2011)

Verhaal is toch heel anders?

Ja vreemd, ik lees tegenstrijdige berichten:

IMDb trivia schreef:
'The second film by Nicolas Winding Refn to receive a Hindi remake. The first being Pusher (1996), which was given a Hindi remake in 2010.'

'It's not a remake of 2011 Hollywood movie Drive starring Ryan Gosling.'

'Is a Hindi remake of the Hollywood film Drive, starring Ryan Gosling.'

avatar van Grindhouse62
Deze film is absoluut geen Indiase remake van Drive (2011) met Ryan Gosling in de hoofdrol. Deze film is een mix van actie, misdaad met af en toe zoals altijd in Hindi films een aantal muzieknummers. (Street) car racing is de hoofdmoot qua actie en heeft de film een eigen mager verhaal. Ik heb veel betere Hindi films gezien, maar het vele vrouwelijk schoon laat je wel blijven kijken. En gelukkig was de versie op Netflix geen 147 minuten zoals vermeld op MM, maar ook geen 119 min die vermeld word op Netflix. De aftiteling begon na ongeveer 105 minuten al te lopen. Al met al matig te pruimen en als jij er niet te veel van verwacht kan je er een aardige film aan hebben. Van mij 2.0

avatar van Mr. Chiel
Grindhouse62 schreef:

Als ik een 4 zou geven dan zou ik het toch behoorlijk zonde van de tijd vinden. Dikke onvoldoende.

avatar van schumacher
Speelduur is 1u59min hier. Is een foutje op moviemeter.

Ik kan daar echt niet op luisteren en het trok ook op niks en dat zie je vd 1ste seconden/minuten al.
Stom verhaal, slecht gefilmd, muziek die er helemaal niet bij paste bij vele scenes, natuurlijk ook geen hoogstaande acteurs.

Nee, dit was echt slecht.

Het beste vd film is de poster, het is door diene poster dat ik dacht we gaan hier zo'n beetje fast and furious of need for speed achtig gedoe krijgen, ze probeerden het een beetje met streetracing te doen maar sloegen de bal volledig fout want het sloeg nergens op, slecht gefilmd ook. Was niks leuks of spannends aan.

Conclusie: Ga geen 2 uren van uw leven verspillen aan deze flutfilm.

avatar van Berthil
'Spoel' even door naar 1 uur 37 minuten en je bent klaar, de rest is ook zo. Mix van GT(whatever-version) en echte beelden op zijn slechtst.