Animales sin Collar (2018)

Alternatieve titel: Unbridled

Spanje
Thriller

geregisseerd door Jota Linares
met Natalia de Molina, Daniel Grao en Natalia Mateo

Abel is een politicus die zich inzet voor de kansarmen. Nora, zijn vrouw, is zijn grote steun en toeverlaat. Ze houdt echter ook een duister geheim verborgen. Abels rustige leven op een afgelegen Andalusische boerderij zal veranderen wanneer Victor, een hoge ambtenaar, op het toneel verschijnt. Virginia en Felix, twee oude vrienden, staan plots ook voor de deur.

Een drama wat voort suddert en pas in de laatste tien minuten echt DRAMA wordt. Een klein zesje.
Ik weet een beter en aangrijpender einde...Nora is niet op de hoogte van Viktor's besluit op de bijeenkomst,... en pleegt zelfmoord uit schuldgevoel....Dat einde had ik nl verwacht.. [ spoiler]