La Pequeña Suiza (2019)

Alternatieve titel: The Little Switzerland

Spanje

geregisseerd door Kepa Sojo
met Jon Plazaola, Maggie Civantos en Ingrid García Jonsson

Tellería is een 700 jaar oude stad die politiek gezien behoort tot de autonome gemeenschap Castilla y León, ondanks dat de stad zich in het Baskenland bevindt. De inwoners zouden liever tot het Baskenland behoren. Op een dag gaat Gorka, de zoon van de burgemeester, terug naar de stad met zijn collega Yolanda, op wie hij verliefd is. Ze willen het verleden van de stadskerk onderzoeken en ontdekken een oude graftombe.