Sexwork, Love and Mr. Right (2013)

Alternatieve titels: Sexwork, Love & Mr. Right | Sexwork, Love and Mister Right

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Clare Sturges

De Wallen in Amsterdam is de achtergrond voor het verhaal van de gevatte en geharde prostituee Lina die op zoek is naar haar ware Jacob. Lina denkt dat ze de ware liefde heeft gevonden in de Amerikaanse “hoerenloper” Sean, maar het lijkt erop dat ze balanceert tussen fantasie en realiteit. Zal Sean haar prins op het witte paard zijn of zal ze met een gebroken hart eindigen?