Eleventh Hour (2006)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller
278 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Roger Gartland en Terry McDonough
met Patrick Stewart, Ashley Jensen en Jane Lapotaire

Pofessor Ian Hood is werkzaam als speciaal adviseur van de regering. Hij lost problemen op die voortvloeien uit wetenschappelijk onderzoek. Hood krijgt gezelschap van Rachel Young, een medewerkster van een speciale afdeling. Hood heeft in een het verleden veel vijanden gemaakt en Young fungeert als zijn lijfwacht.