Charlotte: A Life without Limbs (2014)

Alternatieve titel: Charlotte: My Story

Nieuw-Zeeland
Documentaire
60 minuten / 43 minuten (ingekorte tv-versie)

geregisseerd door Robin Shingleton

Toen de 8-jarige, Nieuw-Zeelandse Charlotte Cleverley-Bisman 6 maanden oud was, raakte ze geïnfecteerd met de meningokokkenbacterie en moesten beide armen en benen geamputeerd worden. In deze documentaire worden Charlotte en haar ouders gevolgd als zij in Amerika op zoek gaan naar een methode waarmee Charlotte kan leren lopen.