Notre-Dame des Hormones (2015)

Alternatieve titel: Our Lady of Hormones

1 stem

Frankrijk
Fantasy / Mystery

geregisseerd door Bertrand Mandico
met Nathalie Richard, Elina Löwensohn en Michel Lebayon

Twee actrices repeteren een toneelstuk in een landhuis. Wanneer ze wandelen in het bos, doet één van de actrices een opmerkelijke ontdekking. Ze vindt een vreemd wezen zonder holtes en ledematen, ter grootte van een zeehond. Het wezen wordt een object van verlangen voor de vrouwen, die het wezen willen bezitten. Maar wat ze niet weten, is dat ze zojuist 'Our Lady of Hormones' hebben gevonden.

avatar van leatherhead
Soort Eraserhead by way of Mandico. Een erotische body horror vol bizarre taferelen, heerlijk kitscherige decors en een flinke dosis camp. Je moet het zien om te geloven. Dikke 4*.