Noem My Skollie (2016)

Zuid-Afrika
Misdaad / Drama

geregisseerd door Daryne Joshua
met Dann Jaques Mouton, Gantane Kusch en Austin Rose

AB en zijn beste vrienden Gimba, Gif en Shorty groeien in de jaren 60 op in de armoedige bendewereld van de Kaapse Vlakte. Ze besluiten zelf een bende op te richten en plegen een aantal kleine misdrijven. AB en Gimba worden tijdens een inbraak gearresteerd door de politie en veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf. AB komt na twee jaar vrij en zoekt opnieuw contact met zijn ex-vriendin Jenny.