Good Sam (2019)

geregisseerd door Kate Melville
met Tiya Sircar, Chad Connell en Marco Grazzini

Een mysterieuze barmhartige Samaritaan, bekend als Good Sam, legt bij schijnbaar willekeurige mensen honderdduizend dollar aan cash op de stoep. Het onopgeloste mysterie inspireert een golf van willekeurige daden van vriendelijkheid in Manhattan. Als tv-verslaggeefster Kate Bradley uit New York de ware identiteit en beweegredenen van Good Sam probeert te achterhalen, wordt haar privéleven op zijn kop gezet.

avatar van jippie2010
Pay it forward in een Hallmark-jasje.
Qua regie en acteurs voelt het als een B-film,
al vermoed ik dat het budget en de productie groter zijn dan dat.
Het verhaal kabbelt langzaam en voorspelbaar voort,
een film die je snel weer gaat vergeten.
Prima voor een regenachtige zondagmiddag. *2.5

avatar van schumacher
B-film.
1 keer zien is nog te doen, 2de keer hoeft echt niet.