Your Flesh, Your Curse (2017)

Denemarken
Horror

geregisseerd door Kasper Juhl
met Kim Sønderholm, Bill Hutchens en Paw Terndrup

Wanneer de jonge drugsverslaafde Juliet White sterft, bevindt ze zich niet in de hel, maar ergens tussenin. Ze wordt er gedwongen om de trauma's en misbruik van haar dagen op aarde opnieuw te beleven. Geleid door een mysterieuze gemaskerde figuur, moet Juliet het niet alleen doorstaan maar ook iets nieuws vinden in haar lijden.

avatar van Duiv
Een film waar je van moet houden. Drugsverslaafde Juliet sterft maar ipv deze wereld te verlaten wordt zij door een bokkehoofd met stemvervormer opnieuw met al haar niet malse trauma's geconfronteerd en zal ze deze moeten hetbeleven. De gifbeker is behoorlijk diep en Juliët zal er langzaam achter komen dat het lijden een diepere betekenis heeft.
Het zijn vreemde beelden, behoorlijk confronterend en rauw maar soms is de film helaas nogal pretentieus met lange shots die het tempo er behoorlijk uithalen. Voor een lowbudget aardig maar niet bijzonder. 2 5 ster