Asbury Park: Riot Redemption Rock 'N Roll (2019)

Documentaire / Muziek

geregisseerd door Tom Jones
met Southside Johnny, Bruce Springsteen en Little Steven

Deze documentaire vertelt het verhaal van de geteisterde stad Asbury Park en laat zien hoe de kracht van muziek een gescheiden gemeenschap opnieuw samenbrengt. De rustige stad Asbury Park veranderde in de zomer van 1970 in een stad vol problemen. Lokale helden doen voor de camera hun verhaal.

Asbury Park, 7: More of a sociological study of race riots that divided & R&R that united the east & west side than a musical documentary on Springsteen, Little Steven & Southside Johnny though it starts & ends with jam sessions at the Upstage Club for Berry & Richard.