Las Pildoras de Mi Novio (2019)

Alternatieve titels: My Boyfriend's Meds | Loco por Ti

Mexico

geregisseerd door Diego Kaplan
met Sandra Echeverría, Jaime Camil en Brooke Shields

Jess is een getalenteerde, invloedrijke marketingmanager bij een luxe tequila-bedrijf. Ze valt voor Hank, een charismatische eigenaar van een matrassenzaak die ze tegenkomt tijdens het winkelen voor een nieuw bed. Hank's charme en goede uiterlijk overtuigen Jess dat hij de ware is, maar Hank is niet helemaal open geweest met Jess. Hij heeft namelijk verschillende gezondheidsproblemen waarvoor hij een eindeloos assortiment aan medicijnen neemt.