Third Act (2019)

België
Documentaire

geregisseerd door Lotte Stoops en Mieke Struyve

Het leven is een schouwtoneel, maar wat als het doek bijna valt? Leo is 80 en reist de wereld rond met het internationaal dans- en theatercollectief Peeping Tom. Actief zijn, creatief zijn en in het gezelschap verkeren van jonge, energieke mensen houdt hem jong. In het stuk ‘Vader’ speelt hij een man die door zijn zoon wordt achtergelaten in een bejaardentehuis, gedumpt. Lokale senioren spelen de andere bewoners van het rusthuis.