Money (2019)

Zuid-Korea
Actie / Misdaad

geregisseerd door Noo-ri Park
met Ji-tae Yu, Jun-yeol Ryu en Woo-jin Jo

Il-Hyun is een rookie effectenmakelaar. Hij droomt ervan om veel geld te verdienen, maar als een rookie zonder de juiste connecties heeft hij het moeilijk om te overleven in de moordende wereld van de beurs. Wanneer hij wordt benaderd door The Ticket, een anoniem brein dat in het geheim de aandelenmarkt controleert, grijpt hij de kans ondanks de nare gevolgen.

avatar van 606
Zuid Koreaanse versie van The Wolf of Wall street of Wall Street