Once Again (2018)

India / Duitsland / Oostenrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Kanwal Sethi
met Shefali Shah, Neeraj Kabi en Bidita Bag

Amar, een beroemde maar eenzame acteur, woont in Mumbai, een stad met 15 miljoen inwoners. Tara, een weduwe, runt een klein restaurant met de hulp van haar zoon en bezorgt hem dagelijks maaltijden. Tara heeft Amar nog nooit gezien, behalve op het grote scherm. Hij kent haar niet. Ze praten met elkaar elke dag aan de telefoon. Op een dag ontmoet Amar Tara.