Caiga Quien Caiga (2018)

Peru
Thriller

geregisseerd door Eduardo Guillot
met Miguel Iza, Eduardo Camino en Javier Valdés

De publicatie van een video met het voormalige hoofd van de inlichtingendienst, Vladimiro Montesinos, veroorzaakt zijn arrestatie en benadrukt de dictatuur van president Alberto Fujimori. De advocaat José Ugaz is belast met het leiden van het onderzoek. Hij heeft serieuze redenen om te geloven dat de president en de regering betrokken zijn bij misdaden. Om dit te kunnen bewijzen zal hij geconfronteerd worden met een web van corruptie.