Dévoilées (2018)

Zwitserland

geregisseerd door Jacob Berger
met Julie Gayet, Marthe Keller en Lola Créton

Begin jaren zeventig ontploft er een bom aan boord van een vliegtuig dat richting Tel Aviv vliegt. De echtgenoot van Isabelle komt daarbij om het leven. Tientallen jaren later heeft Isabelle nog steeds het vermoeden dat haar man onderdeel was van een terreurbeweging en dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen dood. Isabelle wordt daar opnieuw mee geconfronteerd wanneer haar kleindochter moslima wordt.