Mantra: Sounds into Silence (2017)

Spanje / Frankrijk / Griekenland / India / Rusland / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Georgia Wyss en Wari OM
met Miten, Krishna Das en Snatam Kaur

Een documentaire over het “nieuwe” muzikale en sociale fenomeen van de chant (het zingen van woorden of geluiden, vaak hoofdzakelijk op één of twee hoogtes of tempo's met de naam reciterende toon). Zingen door “gewone mensen” die heling of een gevoel van innerlijke rust willen vinden door samen met anderen mantra’s te zingen. De film focust zich ook op de artiesten die centraal staan in deze nieuwe, op muziek gebaseerde beweging. Het is een film over spiritualiteit, niet over religie. Over mensen die opnieuw contact maken met hun ware zelf en met anderen.