Namaste England (2018)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Vipul Amrutlal Shah
met Arjun Kapoor, Parineeti Chopra en Alankrita Sahai

Param, de zoon van een boer, wordt verliefd op Jasmeet, een meisje uit een ultraconservatieve familie. Jasmeet is erg ambitieus en wil graag een carrière opbouwen, maar haar familie is hier fel op tegen. De families spreken af dat de twee mogen trouwen onder de voorwaarde dat Jasmeet geen carrière najaagt. Het getrouwde stel besluit daarop naar Engeland te verhuizen om vrij te zijn van de bemoeienis van hun families, maar dat blijkt niet zo gemakkelijk te gaan.