Cam Girl (2014)

Italië

geregisseerd door Mirca Viola
met Antonia Liskova, Alessia Piovan en Sveva Alviti

Alice is wanhopig nadat ze haar droombaan in de reclamewereld heeft verloren. Ze besluit een sexy webcamwebsite op te starten met drie vriendinnen. De onderneming is vanaf de eerste dag succesvol en breidt zich zo snel uit dat de vrouwen moeite hebben om hun relaties met familie, vrienden, klanten en elkaar in balans te brengen. Wat begon als een snelle en sexy manier om wat extra geld te verdienen loopt compleet uit de hand, als ze belanden in een wereld van gevaarlijke en gewelddadige bedreigingen van klanten en de bittere rivaliteit tussen elkaar ervaren.