It Takes Two (1988)

geregisseerd door David Beaird
met George Newbern, Leslie Hope en Kimberly Foster

De naïeve Travis Rogers zegt zijn baan op om te trouwen met zijn geliefde Stephanie Lawrence en te werken met zijn toekomstige schoonvader. Voordat hij gaat trouwen, wil hij nog graag een auto kopen. Hij vertrekt van Texas naar Dallas om daar een exclusieve "Trovare" te kopen. Als blijkt dat hij opgelicht is door de dealer, zit Travis in zak en as. Hij krijgt hulp van verkoopster Jonni Tigersmith, die hem de auto heeft verkocht, om zijn auto te halen en zijn bruiloft niet te missen.