Thirst (2018)

Zuid-Afrika
Oorlog

geregisseerd door Kevin Singh
met Monré Aucamp, Proetic en Gerald Copeland

Twee Amerikaanse jongens groeien op als beste vrienden, maar dat verandert als een van hen een vriendin krijgt. De ander belandt namelijk ook met haar tussen de lakens en dat geeft gedonder. Wanneer vervolgens de Golfoorlog uitbreekt, gaan de kemphanen het leger in. Ze komen in hetzelfde regiment terecht waar de haat en nijd tussen de twee plaats moet maken voor échte strijd. De onderlinge rivaliteit verandert in doodsangst als een missie mislukt en hun eenheid in de val zit. De voormalige vrienden moeten zich nu samen met andere slachtoffers een weg uit de hel zien te vechten.

avatar van Left4Dead
Tja de eerste beoordeling is een 4,5 op 5, terwijl 18 stemmen op IMDB een 4,4 op 10 achterlaten.
Gekke wereld........
Ook deze eerst maar even in de koelkast dus.

avatar van knusse stoel
Het eerste gedeelte zaten wij "ons op te vreten", tenenkrommend slecht geacteerd door de acteurs en aanhang.
Van het tweede deel hebben we tot heden alleen de trailer gezien en na een drie kwartier eerste helft die zich afspeelde in Amerika, is de lust om het restant van de film te bekijken eigenlijk vervlogen.
Laat de beoordeling van ons dus alleen gelden voor de eerste helft van deze film.
Een 4!

Wat een bagger...

avatar van Drifter
Zelden is er zo slecht geacteerd in een film. En dat werd niet beter naarmate het langer duurde.
Muziek/geluid is alternatief maar slecht. Verhaal had in een half uur verteld kunnen worden, het rekken van de film met eindeloze shots van zand wekt irritatie. Kortom: geen aanrader.